1. Garantievoorwaarden


1.1 Het door u aangeschafte product wordt gedurende de garantieperiode die door de fabrikant en/of importeur wordt aangegeven, gegarandeerd tegen verborgen gebreken. De termijn hiervoor is meestal 1 jaar, in sommige gevallen 2 of 3 jaar, en is geldig vanaf de aankoopdatum die op de factuur vermeld staat. Als zich binnen de aangegeven garantietermijn een defect voordoet als gevolg van materiaal- en/of fabricagefouten (dit wordt beoordeeld door de fabrikant en/of importeur) zal de fabrikant en/of importeur in dat geval de reparatie kosteloos verrichten c.q. vervangen.

 

1.2 Schade veroorzaakt door het ondeugdelijk omgaan met het product wordt niet door PHOTOBRANDSTORE vergoed. Buiten de garantie vallende reparaties zullen door PHOTOBRANDSTORE zo snel en voordelig mogelijk worden verwerkt. Garantie vervalt als een artikel ondeugdelijk is behandeld, en er daardoor problemen zijn ontstaan. (Bijvoorbeeld vochtschade, laten vallen, etc.).

 

1.3 Garantie wordt alleen verleend indien aankoop bon en garantiebewijs worden meegeleverd.

 

1.4 Zelf uw reparatie brengen en afhalen in een van onze winkels is mogelijk tijdens de openingstijden. Dit heeft ten alle tijden onze voorkeur omdat deze manier sneller en efficiënter werkt. U kunt het product ook naar ons toezenden. Echter u bent zelf verantwoordelijk voor de kosten en soort van verzending. Het advies is dit verzekerd en aangetekend te doen. Voor de naar u terug verzonden reparaties worden de verzendkosten vergoed wanneer het product in de garantie valt.

 

2. Reparatievoorwaarden


2.1 Reparaties die onder garantie worden behandeld worden uiteraard gratis gerepareerd. PHOTOBRANDSTORE kan niet zelf beoordelen of een product onder de garantie gerepareerd wordt. Dit wordt beoordeeld door de importeur en/of fabrikant van het product. Valt het product niet onder de garantie wegens bijvoorbeeld laten vallen, vuil in de camera of vochtschade, dan ontvangt u een prijsopgave van de importeur en/of fabrikant indien de reparatie boven de 150 euro komt. Alle reparaties onder de 150 euro worden automatisch door de importeur en/of fabrikant gerepareerd.

 

2.2 Na deze prijsopgave zijn er 2 mogelijkheden:

1) U gaat akkoord met de prijsopgave en het product wordt gerepareerd volgens de opgegeven prijsopgave. 

2) U gaat niet akkoord en wilt uw product retour. Er worden door de importeur en/of fabrikant minimaal € 50, - onderzoekskosten in rekening gebracht.

 

2.3 PHOTOBRANDSTORE is niet aansprakelijk voor meegeleverde accessoires bij reparaties. Reparaties dienen dan ook altijd zo mogelijk zonder accessoires (originele verpakking, geheugenkaart etc.) geleverd te worden.

 

3. Klachtenafhandeling, Heeft u een klacht? Vertel het ons!


3.1 Omschrijft uw klacht nauwkeurig en vermeld svp ordernummer en de aankoopdatum in de e-mail die u kunt sturen naar info@photobrandstore.nl. Wij doen ons uiterste best u dan binnen 24 uur te berichten. Wilt u graag teruggebeld worden, geen probleem! Bent u niet tevreden met het antwoord van onze kant? Dan kunt u uw klacht richten aan de directie van PHOTOBRANDSTORE. Dit kan uitsluitend schriftelijk.

 

PHOTOBRANDSTORE
T.a.v. de Directie
Deutzstraat 12

1961 NT Heemskerk

Naar boven